Měny:
Úvod ::  Jak nakupovat

Jak nakupovat


Zboží, které jste si zakoupili ZDARMA, můžete vyměnit nebo vrátit pomocí formuláře Vrácené objednávky do 30 dnů od nákupu. Ponechte si formulář, dokud nepotvrdíte, že máte správný styl a vhodnost, protože obsahuje pokyny, jak vrátit zboží pomocí služby Collect + nebo Royal Mail *. Doporučujeme použít Collect +; tato sledovaná služba umožňuje snadné vrácení zboží a umožňuje vám vrátit balíčky prostřednictvím rozsáhlé sítě místních obchodů od počátku až do 7 dní v týdnu.

Vezměte prosím na vědomí, že zboží můžete vrátit a obdržet plnou výměnu nebo vrácení peněz za předpokladu, že zboží nebylo opotřebované, poškozené, umyté nebo pozměněné. Nemůžeme vyměňovat nebo refundovat položky, které jste nepřijali přiměřenou péči.

Jak vyměnit nebo vrátit zboží koupené

1) Vyplňte Formulář pro vrácení, uveďte důvod vrácení a případně položku, kterou byste chtěli výměnou (toto musí být podobné jako výměna, pro jinou barvu nebo velikost stejného stylu).

2) Podle pokynů ve formuláři stáhněte štítek Collect + a najděte nejbližší místní obchod. Případně vymažte předplacenou etiketu společnosti Royal Mail Recorded Delivery a bezpečně ji připojte k balení. Pokud je to možné, vraťte zboží zpět do originálního obalu, pokud již nemáte, použijte robustní alternativu k ochraně zboží během přepravy.

3) Jednoduše odeberte položku do nejbližšího místního obchodního domu, který se vrátíte přes Collect + nebo na poštu, abyste se vrátili prostřednictvím společnosti Royal Mail. Pokud se rozhodnete používat Royal Mail, nezapomeňte si vyžádat doklad o poštovném a v případě potřeby zařídit další pojištění. nemůžeme být zodpovědní za žádné ztráty během přepravy.

4) Postaráme se o vše pro vás - pošleme vám e-mail s oznámením, že vás budeme informovat o tom, že produkt, který jste požadovali výměnou, Vám bude zaslán nebo kdy bude vaše vrácení zpracováno.
Za předpokladu, že se vrácené zboží dostane do 2 dnů od odeslání, nechte 5 pracovních dnů požadovaného produktu zaslat výměnou nebo vrácení peněz. Veškeré refundace budou vystaveny ve stejné formě jako původní platba. V některých případech může trvat až 7 pracovních dnů od času, kdy se peníze na vrácení peněz objeví na výpisu z banky nebo kreditní karty, a to v závislosti na vydavateli vaší banky nebo karty.

Pokud už neobdržíte Formulář pro vrácení zboží a štítek dodaný s vaší objednávkou v průběhu 30 dnů, obraťte se na náš tým služeb zákazníkům a uveďte číslo své objednávky, aby vám mohly poslat kopii.

Jak vyměnit nebo vrátit zboží zakoupené jinde

Pokud potřebujete vrátit položku zakoupenou na pravé náboženské džíny? V Itálii, prosím, vraťte se do obchodu, kde byl uskutečněn nákup. V současné době nemůžeme vyměňovat ani refundovat produkty zakoupené v našich maloobchodních prodejnách.

Pokud potřebujete vrátit položku zakoupenou u některého z našich autorizovaných prodejců, vraťte se do obchodu, kde byl produkt zakoupen. Nemůžeme vyměňovat nebo refundovat položky zakoupené jinde.

Záruční nároky

Pokud potřebujete uplatnit nárok na záruku, kontaktujte nás.

* Pokud se rozhodnete používat Royal Mail, navštivte jejich webové stránky, abyste zajistili, že váš balíček je přiměřeně pojištěn, uchováte si doklad o poštovném a v případě potřeby zajistěte další pojištění; nemůžeme být zodpovědní za žádné zboží ztracené při přepravě.

zpět